Hej igen!

Jag har ju inte bloggat på ett långt tag nu och villa göra ett inlägg. Jag vet att jag säger att jag ska börja blogga igen och lägger upp ett till inlägg sen men kag gör aldrig det. Därför tänker jag blogga när jag känner för det, eller har något att prata om. 
Idag eller snarare snart ska jag åka till mormor och äta middag. Min familj och mina kusiner och deras familj ska också äta där. Jag börjar skolan igen på måndag, för jag har haft påsklov. Ska väl inte göra så mycket sen bara cara hemma vad jag vet. 
Imorgon eller om det var på söndag kommer Mathilda, Anna och Stina hem från Marocko. Vi ska fira Mathilda när dom kommer hem så jag längtar jätte mycket tills dom kommer hem. 
OXOX EMMA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0