...........

Jag har ju inte bloggat på ett tag nu och ska nog börja
 
 igen...
Ja det är lördag i vanliga fall skullle jag sitta och kolla på one tree hill
men det gör jag inte för jag har tittat klart på alla 9 sösnonger!
Imorgon ska jag till Delsbo och träna.
om mindre en envecka åker jag på cup till Sundsvall! :)
Men vi åker på fredag efter skolan och sover där tills lördagen.
Men Sofia ska också spela med damlaget och då ska mammma och pappa stana kvar från fredag till lördag..
och mamma har inte bokat in mig i deras hotell rum så jag kanske skulle sova hos Mathilda?
Men om inte det går så skulle jag kanske soa hos mormor så då åker jag hem till Yg igen..
 OXOXOXOX
EMMA <3
EMM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0